poniedziałek, 25 listopada 2013

Szybka notka.

To nie jest nowy rozdział. A szkoda. Chciałam wam tylko powiedzieć, że założyłam nowego bloga. Oczywiście tego nie zawieszam, nic z tych rzeczy. Postanowiłam poszerzyć swoje horyzonty i zacząć pisać drugie opowiadanie. Jest tylko jeden minus. Nowe rozdziały na tym blogu mogą pojawiać się rzadziej, bo będę pisać oba naraz. No cóż. Mówi się trudno. Więc jeśli chcecie to zaglądnijcie < tutaj >
Nie ma jeszcze szablonu. Tylko pierwszy rozdział. Ale na tym blogu też się spóźniłam, z szablonem, prawda?
PS. Nowy rozdział już się pisze.

2 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że zaczęłaś pisać nowwgo bloga :3 Więcej cudownych rozdziałów *o*
    Czekam z niecierpliwością na kolejną część tutaj ;*

    only-to-die.blogspot.com
    wpadniesz? Nowy rozdział :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że opowiadanie rozwinęło się w kierunku, którego się nie spodziewałam. To bardzo dobrze, że potrafisz zaskoczyć czytelnika :)

    Pozdrawiam i już wkrótce zapraszam do siebie na nowy rozdział "Hajime" :)

    http://hajimeij.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że poświęciłeś czas na przeczytanie rozdziału. Gdybyś mógł jeszcze poświęcić choćby kilka sekund na napisanie komentarza i wzięcie udziału w ankiecie byłoby mi bardzo miło. Każdy komentarz to uśmiech na mojej twarzy i mobilizacja do dalszego pisania :)