poniedziałek, 18 listopada 2013

Nowy wygląd bloga

Jak już pewnie zdążyliście zauważyć, mamy nowy szablon :)
Co wy na to? Mi osobiście strasznie się podoba. Zrobiła go dla mnie Claudia Bieber z Graficwood. Z początku wyobrażałam go sobie o wiele gorzej, ale nie zawiodłam się. Jest też nowa zakładka Jak zaobserwować?
Znajdziecie tam instrukcję jak zaobserwować tego bloga i możliwość wpisania w komentarzu prośby o powiadamianie o nowych notkach.
To chyba wszystko.
PS. Zachęcam do brania udziału w konkursie :)
Pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odwiedzałaś mojego starego bloga ale z powodów technicznych musiałem go usunąć ale zapraszam na nowego na http://igzyskasmierci78.blogspot.com/

      Usuń
  2. Nie chcę być niemiła, ale komentarz pod moim prologiem mogłaś równie dobrze zostawić w zakładce spam - dodanie do adresu bloga kilku słów nie czyni z niego opinii odnośnie treści.
    Pozdrawiam.
    www.the-snatchers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że poświęciłeś czas na przeczytanie rozdziału. Gdybyś mógł jeszcze poświęcić choćby kilka sekund na napisanie komentarza i wzięcie udziału w ankiecie byłoby mi bardzo miło. Każdy komentarz to uśmiech na mojej twarzy i mobilizacja do dalszego pisania :)