niedziela, 17 listopada 2013

Konkurs

Hej.
Wiem, że w ankiecie więcej głosów było przeciw, ale nie mogłam się oprzeć. Od dawna chodził za mną pomysł dość szalonego konkursu. A mianowicie chciałabym, żeby każdy chętny przeprowadził ,, wywiad '' z wybranym bohaterem opowiadania. Chodzi o to by wymyślić przynajmniej 3 pytania. Zwycięża najbardziej oryginalny zestaw.
Przykład:
( imię i nazwisko wybranego bohatera ) np. Jacob
Pytania
1. np. Co lubisz jeść na śniadanie ( oczywiście czekam na bardziej wymagające pytania, ale to był przykład )
2. ...
3. ...
Na koniec wpisujemy swój e-mail.

Nagrody:
Pewnie wszyscy na to czekacie. A więc, za zajęcie pierwszego miejsca jest dość nietypowa nagroda, bo wymyślenie swojej własnej postaci, którą wplotę w bieg wydarzeń w tym opowiadaniu. Oczywiście nie będzie to główny bohater, ani nikt równie ważny.Raczej jakiś podróżnik, którego spotkają... Nie wiem jeszcze pomyślę. I oczywiście dedyk do najbliższego rozdziała. Drugie miejsce - dedyk i 4 komentarze na bloga ( tylko jednego ). Jeśli ktoś nie ma bloga ograniczymy się do dedyka. Trzeciego miejsca nie ma, bo wątpię, że zgłosi się, aż tyle osób. Jeśli jednak stanie się cud, za trzecie miejsce jest dedyk.
 Na wysłanie ,, wywiadu macie dwa miesiące. Nie spieszcie się. Dojdzie jeszcze dużo ciekawych postaci.
,, Wywiad '' zostawiajcie w komentarzu tutaj
Po opublikowaniu komentarzu usuń go. Ja go odczytam, a nikt od ciebie nie od gapi.
Mam nadzieję, że weźmiesz udział.



6 komentarzy:

  1. przyznam, że "nagroda" raczej zniechęcająca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu tak sądzisz? Mi osobiście się podobają...

      Usuń
    2. 4komentarze ? to zapewne tylko do nabijania statystyk, żadne konstruktywne. A wymyślanie postaci to właściwie ułatwienie dla autora, ale każdy ma prawo mieć własne zdanie. Może kogoś dowartościuje posiadanie własnego bohatera w czyimś tekście.

      Usuń
    3. Pomyślałam sobie, że było by miło mieć swojego bohatera w opowiadaniu. Ja osobiście ucieszyłabym się gdyby autor zgodził się na coś takiego... A co do komentarzy to oczywiście najpierw przeczytam opowiadanie, dopiero potem skomentuję.

      Usuń
    4. dlatego każdy może to odbierać inaczej, mnie osobiście to tak średnio zachęca ;)

      Usuń
  2. Nagrody... No cóż, zawsze można grać dla samego zwycięzstwa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że poświęciłeś czas na przeczytanie rozdziału. Gdybyś mógł jeszcze poświęcić choćby kilka sekund na napisanie komentarza i wzięcie udziału w ankiecie byłoby mi bardzo miło. Każdy komentarz to uśmiech na mojej twarzy i mobilizacja do dalszego pisania :)