środa, 19 marca 2014

Chwilowa przerwa.

Od razu powiem wam na czym stoję. A więc. Rozdział jest już gotowy (a raczej był), ale ja tempa zgubiłam zeszyt, w którym ten był napisany (rada na przyszłość: pisać na kompie, a nie w zeszycie!!!). Teraz zbliżają się ważne testy i (co najwspanialsze) niedługo zielona szkoła!!! Muszę zrobić sobie przerwę od bloggera :c. Takie życie. Pisanie to moje hobby, a nie obowiązek. Wybaczcie. Wrócę za jakiś miesiąc, może szybciej. Zresztą wątpię, że ktoś jeszcze to czyta. Więc, do zobaczenia kochani. Wypatrujcie rozdziału (jeśli nie zanudziłam was już na śmierć) i trzymajcie się.

6 komentarzy:

  1. HAHA :D
    Ja też raz miałam taką akcję, ale się znalazł. Pan od polskiego go skonfiskował, a ja zapomniałam.
    Życzę weny i szybkiego powrotu...
    Ja... <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć!
    Na weryfikator.blogspot.com pojawiła się ocena Twojego bloga, więc serdecznie zapraszam.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdemu się zdarza ;3
    Ważne jest teraz żebyś skupiła się teraz na nauce !!!
    Pozdrawiam, Asikeo^^
    PS.Zapraszam do siebie na bloga i liczę na twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam cię do Liebster Award ;D
    tu: it-is-my-fucking-life-bitch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, już jakiś czas temu zgłosiłaś tego bloga na KDO. W związku z tym mam pytanie - czy miałabyś coś przeciwko, gdybym to ja, a nie Deezee, oceniła go? Proszę o odpowiedź na stronie KDO lub na mojego e-maila.

    Pozdrawiam,
    Pollala

    [krytyka-dla-odwaznych.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że poświęciłeś czas na przeczytanie rozdziału. Gdybyś mógł jeszcze poświęcić choćby kilka sekund na napisanie komentarza i wzięcie udziału w ankiecie byłoby mi bardzo miło. Każdy komentarz to uśmiech na mojej twarzy i mobilizacja do dalszego pisania :)